علیرضا پاکدل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره شرایط سرمربی خارجی تیم ملی هندبال اظهار داشت: رافائل گیخوسا کاستیو هفته اول لیگ برتر را زیر نظر گرفت و قرار است چهارهفته لیگ را به طور کامل رصد کند و بازیکنان را ببنید تا حتی یک استعداد از دیدش پنهان نباشد. او یک مربی […]

علیرضا پاکدل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره شرایط سرمربی خارجی تیم ملی هندبال اظهار داشت: رافائل گیخوسا کاستیو هفته اول لیگ برتر را زیر نظر گرفت و قرار است چهارهفته لیگ را به طور کامل رصد کند و بازیکنان را ببنید تا حتی یک استعداد از دیدش پنهان نباشد. او یک مربی حرفه‌ای است و قرار است در بحث فنی اختیار تام داشته باشد.

وی افزود: ما کار را به جد شروع کردیم و حتی یک دقیقه هم وقت را هدر نمی‌دهیم. برای تیم ملی هندبال اهدافی ترسیم کردیم که پله پله به سوی آنها حرکت می‌کنیم.

رییس فدراسیون هندبال ادامه داد: اگر مشکل خاصی پیش نیاید بزودی در تورنمنت کویت شرکت می‌کنیم تا سرمربی خارجی، بیشتر با تیم و توانایی بازیکنان آشنا شود.

پاکدل درباره مدت قرارداد رافائل گیخوسا کاستیو گفت: او دو سال با ما قرارداد دارد و اگر دوطرف از شرایط راضی بودیم به امید خدا قرارداد قابل تمدید خواهد بود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

پاکدل درخصوص فعالیت هندبال ساحلی تصریح کرد: آینده سازان هندبال ساحلی عازم تایلند هستند تا در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور پیدا کنند و انشاالله در این مسابقات موفق باشند.

انتهای پیام/

+